Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 24.10.2017, 05:43

ТИШИЦЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Звіт директора школи перед громадськістю

Звіт
  директора про свою діяльність перед  громадськістю 

03червня 2016 року

1.    Внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу:
1.1.
    Виконання  обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти

Шановні учасники зборів!

        Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та  №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778, директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу упродовж навчального року.

           Сьогодні ми зібралися, щоб вашій увазі запропонувати підсумки роботи школи за 2015-2016 навчальний рік.

         Як директор закладу у своїй діяльності упродовж звітного періоду я керувалася Статутом Тишицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

    Упродовж  2015-2016 навчального року мною, як керівником, та педагогічним колективом зроблено певний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у закладі.

         Відповідно до рішення Тишицької сільської ради від 10.08.2015 року № 47 «Про облік дітей та підлітків шкільного віку» проведено уточнення списків учнів шкільного віку з 5 до 18 років. До 15 серпня дані списки оформлені згідно з вимогами Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 12 квітня 2000 року № 646.  Згідно перепису, станом на 01.09.2015 року на території сільської ради  зареєстровано 376 дітей віком від 6 до 18 років та 36 дітей 5-ти річного віку. Усі діти шкільного віку (крім 2-х дітей-інвалідів) охоплені навчанням і приступили до занять:

у загальноосвітніх закладах    - 359;

у вузах І-ІІ рівня акредитації – 13.

         Станом на 05.09.2015 року в закладі навчалось 344 учні. Із них:
в школі І ступеня –  147 учнів;
в школі ІІ ступеня –  145 учнів;
в школі ІІІ ступеня –  52 учні.
         Упродовж навчального року прибуло 3 учні (Трохимчук Віталій та Тетяна вибули з Йосипівської ЗОШ Козятинського району Вінницької області та Осійчук Дмитро з Богушівської ЗОШ). На кінець року нараховувалось 305 учнів (16 дев҆ятикласників та 26 одинадцятикласників закінчили школу). У школі укомплектовано 18 класів.

         Останнім часом кількість учнів у школі майже не змінюється, якщо:

у   2013-2014 навчальному році ми мали 335 учнів;

у   2014-2015 навчальному році – 339 учнів;

у   2015-2016 навчальному році –347 учнів;

         Протягом останніх років частина дев҆ятикласників йдуть на навчання в ПТУ чи ВУЗи І-ІІ рівнів акредитації (до ЗНО майже всі йшли у 10 клас).  Цього року знову багато випускників 9 класу планують вступати до училищ та коледжів. Бесіди з батьками та учнями свідчать про те, що багато із них бояться ЗНО після 11 класу.   Тому перед педагогічним колективом стоять наступні завдання щодо підготовки учнів до ЗНО:

- розширення системи підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання через додаткові, індивідуально-групові форми роботи;

- активне впровадження тестування на уроках;

-використання можливостей варіативної складової навчального плану для підготовки учнів до ЗНО.

В минулому році школу III ступеня (11 кл.) закінчили 19 випускників . Продовжують навчання 15 (79%), з них у ВУЗах ІІІ-ІV рівня акредитації -2(13%), І-ІІ рівня акредитації – 3(20%), в ПТНЗ – 10(67%), 2(13%) –працевлаштовані 2(13%) – не працевлаштовані.

З 33 дев'ятикласників 26(79%) навчаються в 10 класі нашої школи, 3 дітей  продовжують навчання у Вузах І-ІІ рівня акредитації, , 3 дітей  продовжують навчання в ПТНЗ, 1- учениця  в економіко-гуманітарному ліцеї м. Березне.

1.2.    Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес

Для забезпечення загальноосвітнього розвитку учнів, для навчання дітей правилам і законам мислення, формування вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати,  розвивати творчі здібності учнів, для надання можливостей учням початкової школи підготувати себе до сприймання основ наук в старшій школі, беручи до уваги побажання батьків, результати бесід в 1- 4 класі вводилися  індивідуальні заняття з математики та української мови, основи екології, каліграфія та розвиток творчих здібностей. З метою набуття  учнями теоретичних знань з інформатики у відповідності до Державного стандарту початкової школи у 1-3 класі   введено курс інформатики.      Щоб забезпечити формування особистості, яка б збагачувала свій досвід, зберігала традиції українського народу, ввічливо ставилася до співрозмовника, цінувала й розуміла іншу точку зору  вводяться факультативи з історії рідного краю у 5,6 класах.  Вихованню стійких моральних принципів, поваги  до  історії  виникнення  християнства  на  Русі  слугують факультативи: основи християнської етики  у  5-6 класах. Введено індивідуальні заняття з англійської мови у 5 - 7 класі, що забезпечує глибші знання учнів, допомагає  їм легше  адаптуватися у сучасному мовленнєвому просторі. Факультативи з  креслення  у 8, 9  класах  сприяють  політехнічній  освіті  учнів,  розвиткові  у  них  технічних  здібностей  та  формуванню  просторового  мислення. З метою допрофільної підготовки у 7 – 8 класах введено 0,5 год української мови. З метою вироблення в учнів умінь і навичок збереження свого життя у 8 класах введено курс основи цивільного захисту.

Курси основи цивільного захисту у 10 – 11 класах  сприяли забезпеченню впровадження здоров’язбережувальних технологій. Курси з історії, хімії  в 10- 11 класі  сприяли забезпеченню поглиблення знань з предметів.

          Для кращого сприйняття  матеріалу, для використання сучасних форм і методів уроку     обладнано кабінети української мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземних мов, історії, математики, біології, географії, хімії, інформатики, фізики та обслуговуючої праці, а також кабінети початкового навчання.

         Учителі в навчально-виховному процесі використовують мультимедійний проектор, шкільний та власні ноутбуки, принтери. У закладі є доступ до  мережі Інтернет. Шкода, що тільки в кабінеті директора та інформатики є цей доступ.

1.3.  Результати моніторингу навчальних досягнень учнів

         На виконання річного плану роботи школи  та з метою безперервного відстеження ефективності навчально-виховного  процесу, вчасного виявлення недоліків у роботі та їх усунення, у школі проводився моніторинг навчальних досягнень учнів.

         У 2015-2016 навчальному році із  347 учнів результатів високого рівня досягли 33 учні (10%), що на 1 особу більше у порівнянні з 2014-2015 навчальним роком.

Результатів високого і достатнього рівня  досягли 38 учнів 2-4 класів, що становить 54% , та 62 учні 5-11класів, що становить 31 %  від загальної кількості школярів, більше 10 учнів 5 - 8,10 класів  мають по 1-2 оцінки середнього рівня, що є немалим потенціалом для підвищення якості навчання у наступному навчальному році. Однак 59 дітей (20%) мають початковий рівень навчальних досягнень, з них 21- учні 10 – 11 класів. 

Здобуття початкової освіти завершили  35 учнів  4 класів. Із них 7 учнів (20%) досягли результатів високого рівня та нагороджені Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні».

Завершили здобуття базової освіти 16 учнів 9 класу . Учнів з  високим рівнем навчальних досягнень немає. Рівень навченості учнів 5 – 9 класів становить 44%.

Повну загальну середню освіту здобули 26 випускників 11 класу.  Із них 10 учнів (38%)  досягли результатів достатнього рівня, 9 учнів (35%)  - початкового рівня,  а решта 7  учнів (27%)  – середнього рівня.  Рівень навченості учнів 10 – 11 класів становить 33%.

Аналізуючи рівень навченості учнів за 2015-2016 навчальний рік, в початкових класах він найвищий і становить відповідно 61% (в минулому році 57%.) . В 5 – 9 класах – 46% (44%), 10 – 11 класи – 37% (33%), 2 - 11 класи – 48% (47%).

 Якісний показник також найвищий в початкових класах – 62% (в минулому році - 54%). В середніх класах він становить -38% (35%), в старших 10 – 11 класах – всього 21% (23%). І по школі в середньому він становить 42% (40%).

Найнижчий якісний показник в старших 10 – 11 класах.

Навчальні досягнення учнів 5 класу з більшості предметів покращились у ІІ семестрі, що свідчить про успішну адаптацію дітей. Робота психолога школи допомогла  учням легше пройти період адаптації та навчатися в повну силу.

Більш стабільно та з деяким підвищенням рівня навчальних досягнень навчаються учні 6, 7 класів.

Проте, учні 9,10,11класів значно знизили свій рівень навчання у порівнянні з минулим роком.

  Однією з найголовніших причин, що викликають утруднення у навчанні  є невміння учнів вчитися, невірно організована навчальна праця вдома та в класі. Недостатній взаємозв’язок учителів з батьками. Відсутня системна індивідуально – диференційована робота вчителів– предметників з учнями початкового рівня навчальних досягнень. І як наслідок – відсутня позитивна мотивація до навчання, чітка мета та в результаті недостатній рівень навчальних досягнень.

1.4.    Організація   науково-методичної  робот

         Система методичної роботи у 2015-2016 навчальному році здійснювалася відповідно до наказу по школі від  08.09.2015 № 90  «Про зміст, форми та структуру науково-методичної роботи з педагогічними працівниками школи  у 2015-2016 навчальному році» та з метою реалізації основних положень Законів України «Про освіту», « Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті, Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти, Національної стратегії розвитку освіти в Україні до 2021 року, регіональної програми «Творча обдарованість», створення інноваційного навчального середовища, забезпечення безперервності післядипломної освіти педагогів.

         Методична робота у школі побудована і проводиться за принципом систематичної аналітико-діагностичної діяльності, враховуючи інтереси і запити педагогів, через анкетування, експрес-опитування, надання пропозицій, з урахуванням рівня їх професійної компетентності.

Спостерігається позитивна динаміка росту професійної компетентності педагогічних працівників школи, що надають якісні освітні послуги. Загалом, кваліфікаційний рівень педагогічних працівників зріс, зокрема, вищу кваліфікаційну категорію мають 16 педагогів; зросла кількість педагогів із званнями «старший учитель» – 4.

         У роботі з педкадрами у порівнянні з минулим роком стали ширше використовувати групові та індивідуальні форми навчання. Найбільш поширеною формою методичної роботи з підвищення професійної майстерності вчителя стали окружні   методичні об'єднання, які організовані  при Городищенській ЗОШ І-ІІІ ступенів, на  засіданнях яких розглядаються актуальні питання теорії і методики навчання і виховання, шляхи упровадження інноваційних педагогічних технологій та підвищення ефективності уроку, здійснюється вивчення та обговорення нормативних документів Міністерства освіти і науки України, матеріали фахових періодичних видань, новинки методичної літератури. В цьому навчальному році на базі нашої школи пройшли засідання  учителів хімії (листопад 2015) та учителів фізичної культури (травень 2016) .

       Підвищенню престижу професії педагога в школі проводиться виставка атестаційних матеріалів вчителів, які атестуються «Від творчого вчителя - до творчого учня», декада педагогічної майстерності «Я атестуюсь». З метою показу інноваційних напрацювань педагогічних працівників, поширення їх творчих досягнень, підведення підсумків науково-методичних надбань, вироблення стратегій і уточнення шляхів інноваційного розвитку навчального закладу у 2015-2016 навчальному році проведено в школі конкурс – ярмарок педагогічної творчості. Хильчук О.П.,  Федоров В.А., Лещенко Л.В., Лопачук О.Ю., Полейчук М.В.   були учасниками ІІ районного конкурсу – ярмарку педагогічної творчості, за результатами  якого робота вчителя трудового навчання Федорова В.А. має ІІІ місце.

Завдяки цілеспрямованій, клопіткій роботі з обдарованими учнями постійно зростає кількість учасників та переможців районного етапу учнівських олімпіад з базових дисциплін. Так, у 2015 – 2016 навчальному році учні школи  посіли 15 призових місць в районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (в минулому році – 11), 6 учнів 7,10 класів брали участь у  міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер», де мають добрий результат (учитель Коваль С.П.); 10 учнів 7 класу взяли участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня» і мають 4 учні –відмінний, 6– добрий результат (учитель Орлик О.П.);  25 учнів 3-6 класів взяли участь у Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру» і мають 17 учнів –відмінний, 8– добрий результат.  Осійчук Владислав -  учень 10 класу став переможцем районного етапу  Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт у номінації «Історичне краєзнавство» і брав участь у обласному етапі конкурсу (учитель Вибойчик  О.О.);  Осійчук Владислав та  Марковець Віктор брали участь у обласному турнірі юних релігіє знавців і мають ІІІ місце.

Упродовж 2015 -2016 навчального року проводились різноманітні конкурси. З метою сприяння утвердженню статусу української мови як державної, піднесення її престижу, виховання у молодого покоління українців поваги до мови свого народу у листопаді 2015 року проводився І етап XV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика для учнів 5-11 класів. Також проводився V Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка для учнів 5-11 класів – (2 учні школи посіли призові місця),  Миронець Марія – учениця 11 класу переможець районного, учасник обласного конкурсу.

        Удосконалюється робота з вчителями у міжатестаційний період За результатами роботи атестовано 7 учителів: Саванчук Л.Г., Федорову Р.К., Федорова В.А., Осійчук О.В., Вибойчик О.О., Полейчук М.В., Лопачук О.Ю.

         Росту педагогічної майстерності освітян сприяють курси підвищення кваліфікації. В цьому навчальному році підвищили свою кваліфікацію педагогічні працівники  Федорова Р.К., Чмут Л.П., Осійчук О.О., Лопачук О.Ю., Федас О.О., Саванчук Л.Г., Онищук Н.Й., Полейчук М.В. 

Адміністрація школи постійно відстежує рівень володіння вчителями ІКТ. Більшість вчителів володіють комп’ютером на рівні «активного користувача», приблизно 5% вчителів не володіють інформаційно-комунікаційними технологіями. Працює сайт школи. Усі вчителі школи були залучені до роботи у районних методичних об’єднаннях, а Саванчук А.І. (вчитель правознавства), Осійчук О.П., (вчитель початкових класів) працювали в складі творчих груп вчителів району.

Важливим напрямом методичної роботи було проведення роз’яснювальної роботи про зовнішнє незалежне оцінювання, особливості проведення ДПА в 11 класі. З цією метою організували зустріч учнів, педагогів, батьків із відповідальним за ЗНО Лукянчук Н.С.

        Проте, є ряд проблем, які потребують вирішення. Потребує серйозної уваги оновлення кабінету інформатики (комп’ютерний клас 2006 року- застарілий, забезпечення навчального процесу сучасними засобами навчання, за браком коштів школа не має ігрового майданчика чи кімнати. Також слід активізувати наповнення шкільного сайту та створення веб-сайтів учителями.

 1.5. Організація виховної роботи

У 2015-2016 навчальному році виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», програми «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх закладів України», обласної та районної Програм національного виховання учнівської молоді на 2008–2020 роки, Концепції національно-патріотичного виховання, уроків мужності та інших

Питання виховної роботи розглядалися на педагогічних радах, на нарадах при директорові та засіданнях методичного об’єднання класних керівників.

Аналізуючи виховну, можна зробити висновок: заходи були спрямовані на проведення тематичних виховних годин за змістом програми національного виховання з урахуванням річного плану школи, традицій та загальнодержавних свят. Більшість заходів проведено в зазначені терміни та на достатньому організаційному рівня. Велика увага класних керівників приділялася питанню охорони дитинства. З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей у школі були організовані гуртки за інтересами. 3 гуртки (оплачуваних): «Художнього випилювання» (Федоров В.А.), «Історики-краєзнавці» (Ясковець О.О.), «Вокальний» (Лопачук О.Ю.).

Аби залучити учнів до збереження найдорожчих матеріалів, речей українського народу, рідного краю, його побуту, обрядів у школі діє кімната-музей історії освіти села Тишиці. У ній представлені краєзнавчі матеріали. Експозицію музею становлять: українські вишивки, національний одяг, посуд, реманент; макет сільської хати та  предмети її побуту. Учні початкових класів із задоволенням приходили на екскурсії, щоб засвоїти поняття «рідний дім», «отчий край», «моя Батьківщина — Україна». Школярі середньої ланки засвоювали інформацію про господарські заняття та різноманітні ремесла українців, виділяючи основну тезу: українці — хліборобська нація. Старшокласникам була запропоновала екскурсія з вивченням проблеми «Традиційна культура українців».

         Виховна робота в школі  була спрямована на виховання особистості за ціннісними ставленнями до держави і суспільства, історичних, культурних і духовних надбань населення рідного краю, сім'ї, родини, людей, самої себе, природи, праці та мистецтва.

         Протягом навчального року приділялась важлива увага патріотичному вихованню учнів школи.

         Упродовж багатьох років традиційними в школі стали заходи  : День самоврядування (до Дня вчителя), ярмарок «Дари Осені», який останні 2 роки є благодійним (виручені кошти передаємо учасникам АТО), свята «Міс школи» та «Міс Старшокласниця», «Андріївські вечорниці», свято Миколая «В грудні нічка є чарівна», Новорічні свята, Конкурс колядок та щедрівок, свято до 8 Березня,  заходи до Дня Чорнобильської трагедії, уроки мужності години Пам’яті  до Дня Перемоги, День вишиванки, Свято Букварика, Свято «Прощання з початковою школою», Випускний вечір.

 Також протягом навчального року учні разом з класними керівниками підготували та провели флеш –моби «Пам҆яті Небесної сотні» та «Звучи , рідна мово!» ( до Всесвітнього дня рідної мови), а також учнівський та педагогічний колективи школи долучилися до збору продуктів харчування для воїнів АТО та збору ковпачків від пластикових пляшок , які необхідні для виготовлення протезів учасникам АТО .

Однією з продуктивних форм роботи зі школярами щодо формування патріотичних цінностей була участь у Всеукраїнській військово - патріотичній спортивній грі «Джура» (жовтень).

   Команда школи приймала участь в КВК «Турнір знавців професій», який організовував районний центр зайнятості, де були другими  та  районному турі конкурсу агітбригад «Молодь за здоровʼя». Наші учні щорічно приймають активну участь у спортивних змаганнях.

  Спартакіада -  10 місце ( 10 місце 2015р).

У жовтні 2014 та квітні 2015 року класними керівниками 5-11 класів проведено діагностику рівня вихованості за ціннісними ставленнями .Рівень вихованості учнів школи є середнім.

         Дієво працював психолого-педагогічний супровід навчально- виховного процесу школи, вивчаючи психологічні, індивідуальні особливості учнів, їх здібності, нахили. Практичним психологом Лещенко Л.В. протягом року проводилася групова та індивідуальна психодіагностична робота. Обстеження учнів проводилось індивідуально з кожним, так як вік вихованців варіював від 6 до 7 років. Індивідуальна  психодіагностична робота проведена із 38 особами.

За результатами дослідження були складені аналітичні довідки. На основі результатів дослідження були надані рекомендації педагогам та батькам.   Індивідуальна корекційна робота здійснювалася за потребою на основі індивідуальної психодіагностики, візуального спостереження за поведінкою дитини, довідкових бесід з педагогами та консультативних бесід батьками. Індивідуальна корекційна робота проводилася із п’ятьма учнями.

Проведено тренінги «Подолання тривожності, пасивності, скованості» (5-8 класи), анкетування «мій клас» (5-7 класи), анкету «Особливості перехідного періоду у дітей 5 –го класу (з учителями - предметниками). Соціальний педагог Мельник О.С. з учнями 11 класу провела анкетування  «Молодь і протиправна поведінка».

У молодших класах продовжили працювати над створенням сприятливої атмосфери, проводили ранню діагностику й педагогічну корекцію відхилень у поведінці, досліджували адаптацію учнів 1 та 5 класів. У старших класах робота спрямовувалися на пізнавально-інтелектуальну діяльність учнів. Значна увага у виховній роботі школи психолога приділялась формуванню навичок здорового способу життя.

Практичний психолог в своїй роботі активно співпрацювала з педагогічним колективом, проблем у співпраці з педагогами та адміністрацією не виникало.

         Поряд з традиційними формами виховної роботи значне місце посідає шкільне учнівське самоврядування. Структурно самоврядування представлене як на рівні школи, так і на рівні класних колективів. Організаційно-функціональну структуру учнівської ради очолює голова – Осійчук Владислав, учень 11 класу. Учнівська рада упродовж семестру проводила: загальношкільні лінійки, контролювала чергування учнів по школі, організовувала проведення загальношкільних заходів, патріотичних флешмобів. Традиційно залучались до акцій «Милосердя», «Подарунок солдату».               Протягом 2015-2016 навчального року проводилася певна робота з батьками: - 2 рази на рік  проходили загальношкільні батьківські збори  із залученням фахівців: психолога, медичної сестри, а також - 4 рази на рік по класах пройшли тематичні батьківські збори.

        Впродовж навчального року проводилася певна робота з профілактики правопорушень серед учнів школи. Сформований соціальний паспорт, в якому вівся облік дітей-сиріт, інвалідів, напівсиріт, неповних сімей, багатодітних сімей, схильних до правопорушень. На учнів, що перебувають на внутрішньому обліку, були заведені статистичні картки та зібрано відповідні документи: акти обстеження, характеристики учнів, подання від учителів. Проводили засідання Ради профілактики,  розглядали питання попередження підліткової злочинності, дитячого алкоголізму, тютюнопаління, жорстокого поводження, відвідування навчальних занять та інших негативних явищ в учнівському середовищі. На внутрішньому обліку схильних до правопорушень перебувало 2 учнів (Марковець Григорій –учень 11 класу та Свиридюк Олег – учень 10 класу). Вони знаходилися під постійним контролем класних керівників, психолога, адміністрації школи.

         Так за цей навчальний рік  пропущено –27970 ( в минулому році – 28706), з них без поважних причин – 7 уроків.( в минулому році-156). Трапляються випадки, особливо у старшій школі, коли діти самі пишуть пояснюючі.

Класними керівниками велася індивідуальна робота з учнями та батьками.

         Однак, проблемним у виховній роботі залишається питання відвідування навчальних занять та пропуски уроків без поважних причин, спортивно-масова робота вимагає розширення різних шкільних змагань, частіших зустрічей батьків, учнів та вчителів. Оцінюючи роботу, можна констатувати, що вона проведена комплексно й всебічно охопила навчально-виховний процес. Під час аналізу було помічено й окремі недоліки, над вирішенням яких колектив працюватиме в наступному навчальному році. 

     Протягом 2015-2016 н.р. серед дітей та працівників школи не було травматизму. Щорічно в школі видаються накази з охорони праці та дотримання правил безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу та в позаурочний час. Йдучи на літні канікули, всі класні керівники згідно наказу по школі провели зі своїми вихованцями відповідні бесіди з правил безпеки життєдіяльності біля водоймищ, в лісі, на дорозі, під час грози, з газоелектроприладами з обов'язковим обліком у класних журналах, прохання до батьків: бережіть своїх дітей.

2. Заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази  закладу

    Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.   Протягом навчального року  поновлено інформаційні стенди в кабінеті Захисту Вітчизни, поновлено дидактичний матеріал в кабінеті географії та споруди  географічного майданчика. Огороджено територію школи та поновлено огорожу фасаду школи , замінено 5 вхідних дверей. В коридорі школи поновлено куточок символіки України «Наша Батьківщина - Україна».

Засіяно травою футбольне поле.

Щорічно проводиться поточний ремонт всіх класних приміщень.

          Протягом  2015 року на особистому прийомі в директора було 33 громадяни, з них :

-         про оздоровлення та лікування дітей – 1

-         про прийом на роботу – 2

-         про навчання дітей  - 6

-         про реєстрацію та довіз на ЗНО – 7

-         про проходження практики -3

-         про проведення випускного вечора - 4

-         про харчування дітей -6

-         інші - 4.

              Всі звернення були в усній формі. На всі звернення громадян були дані роз҆яснення.

Щиро дякую вчителям, батькам і техперсоналу, які приклали максимум засиль для проведення ремонтних робіт по підготовці школи до нового навчального року і виконали їх якісно та вчасно.
          Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено.

Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Активно проводиться робота по озелененню класних кімнат, в якому беруть участь як школярі так і всі працівники закладу.
Навчальний заклад до нового навчального року буде практично готовий.
 

3.    Соціальний захист учнів та педагогічних працівників: 
3.1.    Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. В закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування 1-11 класів. Упродовж І семестру діти  початкових класів забезпечувались безкоштовним гарячим харчуванням згідно наказу управління освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації від 06.05.2015 № 192 «Про організацію харчування учнів 1 – 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів» та на підставі договору між управлінням освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та Березнівським комбінатом громадського харчування районного споживчого товариства від 30.04.2015 № 90 «Про закупівлю послуг щодо забезпечення харчування за контрактом» та з метою належної організації харчування учнів по школі видано накази від 25.08.2015 № 75 «Про організацію харчування учнів» та від 04.09.2015 № 89 «Про організацію харчування учнів 5 – 11 класів». Нарікань з боку батьків та учнів не було. Для учнів 5 – 11 класів було організовано харчування за батьківські кошти. Однак у ІІ семестрі це харчування було перерване.  В шкільній їдальні відкрили буфет, в якому продавали печиво, булочки, цукерки, чай, сік і інше.

       Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової  бази. Для якісного медичного забезпечення  у закладі обладнаний медичний кабінет,  працює медична сестра,  яка  постійно веде нагляд за здоров’ям дітей, якістю харчування, тісно співпрацює із батьками.  Щорічно на базі Тишицької САПСМ та Березнівської поліклініки діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік.    Упродовж навчального року за станом здоров’я діти можуть переходити з однієї групи в іншу.  Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні- серпні.

       3.2.    Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм

       Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

За навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм. 
       Разом з тим  перевірки, які проводять відповідні контролюючі установи, викладають в актах та приписах недоліки. Причина наявності даних недоліків у відсутності коштів для їх усунення. Так, наприклад, відсутня  пожежна сигналізація, деревʼяні конструкції покрівлі не оброблені протипожежною речовиною.  Для їх придбання необхідні значні кошти.
 3.3.    Надання соціальної підтримки та допомоги дітям сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей

 В цьому навчальному році соціальний паспорт школи має такий вигляд: Протягом 2015-2016 навчального року в школі навчалось 347 учнів , з них дівчаток 162, що становить 47 % від загальної кількості учнів, хлопчиків-185 (53%), 1 дитина-сирота, яку виховує опікун, 14(4%) дітей з особливими потребами,   9(3%) дітей-напівсиріт, 14 (4%) дітей, які виховуються в неповних сім'ях, з них 9(3%) - батьки розлучилися і виховує одна мама, 239(69%)  дітей, які виховуються в багатодітних сім'ях, 79(23%)  - малозабезпечених сімей. 4 дітей за станом здоровя навчаються на індивідуальній формі навчання.
Ці учні постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи.  Двоє дітей не охоплені навчанням за станом здоров'я.    

         Робота з дітьми з особливими потребами проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників,  практичного психолога, соціального педагога, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками. З метою надання соціальної підтримки протягом року з пятьма дітьми організовано індивідуальне навчання, до однієї дитини  даних категорій навчання організовувались за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична та корекційна робота. 

6.    Залучення педагогічної та батьківської громадськості  закладу до управління його діяльністю, співпраця з громадськими організаціями

         Виховання учнів в школі і сім'ї – щоденний нерозривний зв’язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому хотілося б, щоб батьки брали активну участь у навчально-виховному процесі, були безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління, учасниками позакласних та позашкільних заходів.
           Класні керівники співпрацюють із сім’ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв’язок через щоденники; проводять батьківські збори, анкетування. Заклад має  сайт, у якому висвітлюються  питання навчально-виховного процесу. На батьківських зборах батьки мають можливість відверто висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процесу.  Створена рада закладу, батьківський комітет, які  розглядають питання навчання і виховання, розвитку школи та поповнення матеріально-технічної бази.

Школа має матеріальну підтримку із сторони підприємця Лукянчука В.П., який безоплатно забезпечує школу водою.

В березні місяці цього року управлінням освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації проведено атестаційну експертизу закладу. Відповідно наказу управління освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації від 30.03.2016 № 137 «Про атестацію Тишицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Березнівського району Рівненської області» Тишицьку загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів визнано атестованою.

         Успіхи школи - це не мої особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.

На закінчення  хочу подякувати всім вам і тим,  хто причетний до нашої школи,  допомагає у здійсненні тих  цілей і завдань, які ставить  перед  педагогічним колективом сьогодення, хто сприяє розвитку і ви

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz